mandag 18. juli 2011

Lite kort om dagen...

Siden gubben er på sjukehuset, blir det lite av kort-laging på meg også... Kan jo ikke videre ta med meg alle sakene opp dit hver gang jeg skal på besøk... Derfor fant jeg en annen morsom løsning, som har virra litt i hue en stund.
Jeg er nemlig veldig glad det meste som har med gjenbruk og redesign å gjøre. I den forbindelse har jeg lenge lurt på om det ikke kan være en eller annen mer fornuftig måte å gjenbruke blant annet plastposer på??? Det jeg har i tankene, og som jeg har startet med, er å kutte opp plastposer i remser, som jeg senere hekler eller strikker til potte-skjulere, drikkeunderlag, bord-briketter, små vesker, mobil-holdere etc...
Personlig synes jeg dette er en suveren ide...så får vi se hvordan det blir når det blir ferdig...bilder kommer på løpende bånd

1 kommentar:

  1. Så smart! Gleder meg til å se :-)

    Så flotte kort du har laget! Tri-shutterkortet var kjempeflott, og jeg er helt enig med deg i jentekort skal være rosa ;-)

    God bedring til mannen, og ha en fin sommerdag!

    SvarSlett