søndag 10. juli 2011

Dagens kort-seanse

Noen dager siden jeg lagde kort nå...men sånn er det, noen dager går det greit, andre er tunge... Men idag kom jeg igang igjen, og resultatet ble 2 kort på kveldstid, et til morsdag. og et bryllupskort.
Denne engelen var noe jeg fant på nettet!!! faktisk.... Siden den var åpen, lastet jeg den ned, og skrev den ut, og resultatet ble jo helt ok...



Og er er bryllupskortet...Denne ble jeg veldig fornøyd med selv, spesielt siden det er første gangen jeg lager denne typen brettekort... Takk forøvrig til Papirgleder.no og Jannhild Hammer for mønster.... Kunne ikke klart denne uten, nybegynner som jeg er...

Hvis noen legger igjen kommentarer eller tips, er jeg veldig takknemlig

Klem Inger-Lise

1 kommentar:

  1. Det bryllupskortet ble utrolig lekkert.
    Øvelse gjørmester:o) MAsseflottemaler der ute, har en del lagret her så bare rop om det er noe du ønsker.
    Merete

    SvarSlett