fredag 1. juli 2011

Kort til lita jente

Til søndagen skal vi i familie-selskap til mitt grandtante-barn, og i den anledning måtte jeg jo lage et kort til lille gullet. Siden min mor spurte, lagde jeg to, sånn at det ene blir fra henne. Og blir ikke hun fornøyd, kan jeg alltids spare på det til en senere anledning

Behøver jeg si at lille gullet blir 3 år?



Dessverre ble det ganske dårlig kvalitet på fargene, men skal prøve å få tatt bedre bilder.
Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger, både positive og negative, eller forslag, da jeg ikke har holdt på sånn kjempelenge.
På forhånd takk

Inger-Lise

1 kommentar:

  1. Så søtt kort du har laget! Kjempefint med punchen rundt kantene :-) Også er det så flott at du dekorerer alle sider!

    Tusen takk for at du har begynt å følge bloggen min, og for at du la igjen hyggelig kommentar slik at jeg kan følge deg også!

    Ha en flott helg, vi blogges ;-)

    SvarSlett